Jak nakupovat

Užitečné informace k nákupu:

  • Všechny produkty, které jsou označené SKLADEMjsou skutečně skladem a můžeme je obratem odeslat. V případě, že si do košíku vložíte produkt, který je skladem a zároveň produkt označený jako dostupné, počítejte prosím s termínem dodání celé vaší objednávky posunutý o jeden den, kdy proběhne naskladnění této poslední položky označené jako dostupné. Stejný postup platí pro položky skladem u dodavatele.
  • Objednávky v pracovní dny zaplacené online kartou do 12.00 hod předáváme ten den dopravci. Objednávky zaplacené po 12.00 hodině předáváme dopravci následující pracovní den. 
  • Objednávky na DOBÍRKU v pracovní dny učiněné do 12.00 hod předáváme ten den dopravci. Objednávky na dobírku učiněné po 12.00 hodině předáváme dopravci následující pracovní den.
  • Objednávky PŘEVODEM NA ÚČET předáváme dopravci až po obdržení platby z vaší strany na náš bankovní účet. Minimální objednávka na e-shopu je 200,-Kč.
  • Objednávky učiněné ve svátky nebo o víkendu vyřizujeme v pracovní dny.
  • Objednávku si také můžete vyzvednout v pracovní dny na naší provozovně v Brně v uvedené pracovní době. V případě větší objednávky, tj. od částky 1.500, - Kč Vám můžeme objednávku dovézt až domů (platí pouze v rámci města Brna).
  • Osobní odběr mimo pracovní dobu (pro mimo brněnské zákazníky). Pokud plánujete větší nákup a nejste z Brna, můžete si domluvit osobní odběr i mimo standardní pracovní dobu. Tento způsob odběru je vhodný zejména pro produkty, které jsou dostupné pouze na naší provozovně. Příklad: Chci objednat větší nákup, který zahrnuje i položky dostupné jen na provozovně, ale nejsem z Brna. Zároveň vím, že budu Brnem projíždět a mohl bych si balík osobně vyzvednout mimo uvedenou pracovní dobu. Jak postupovat? 1. Nejprve kontaktujte naši zákaznickou linku, kde ověříte dostupnost a domluvíte si čas vyzvednutí. 2. Pokud je termín potvrzen, můžete začít vybírat produkty a přidávat je do košíku. 3. V dohodnutý čas si balík můžete vyzvednout na provozovně. Jsme tu pro vás a snažíme se vyjít vstříc vašim potřebám! Zavolejte nám, rádi vám pomůžeme.
  • Jdeme na to. Nejprve si vyhlédněte produkty a vkládejte je postupně do košíkukterý vidíte u každého produktu. Pokud chcete radu volejte Zákaznickou linku.
  • Jakmile usoudíte, že máte dostatek všeho co potřebujete a chcete nákup ukončit, klikněte na modrý košík v pravém horním rohu.
  • Otevře se stránka Můj košík, kde máte všechny seřazené produkty k nákupu. V tomto okamžiku máte možnost u každé vybrané položky změnit počet kusů v košíku nebo položku smazat. Překontrolujte si nákup. 
  • Klikněte na modré tlačítko pokračovat.
  • Zde jste na výběru Dopravy a platby. Způsob platby a možnost doručení si můžete vybrat během objednávkového procesu. Nabídka nejvhodnější možné dopravy se vám nabídne s ohledem na povahu produktů v košíku. Využít můžete platební brány Shoptet Pay, Apple Pay, Google Pay, nebo rychlou platbu přes banku bankovním příkazem nebo převodem od Shoptet Pay, případně dobírku. Pečlivě zkontrolujte Rekapitulaci objednávky a stiskněte opět modré tlačítko pokračovat. 

  • Přešli jste na Osobní údaje. V případě, že jste již registrováni klikněte na ZÁKAZNICKÝ ÚČET a přihlaste se. V případě, že se nechcete registrovat vyplňte všechny požadované údaje.

  • Zkontrolujte Rekapitulaci objednávky, pozorně si přečtěte celé Obchodní podmínky a Podmínky ochrany osobních údajů. 

  • Stisknutím tlačítka pro závazné potvrzení objednávky ‚‚objednat s povinností platby“ v případě online nákupu platební kartou budete vyzváni k okamžité platbě. V případě bankovního převodu čekáme na platbu 48 hodin, po té bude objednávka z naší strany bohužel stornována.

  • Daňový doklad od nás obdržíte spolu se Všeobecnými obchodními podmínkami do vámi zadané emailové schránky.
  • Děkujeme Vám za nákup. Věříme, že s nakoupenými produkty od nás udržíte Vaši domácnost čistou a voňavou.